top of page
  • Writer's pictureMiroslav

Aj toto som ja

Priatelia, môj dnešný deň bol náročný. Možno jeden z najnáročnejších od roku 2019, kedy som si na mojom prvom Vision quest-e siahol na svoje dno. To popoludie som vyplakal toľko starých bolestí, ako asi nikdy. Dnešok je tomu podobný.


Vraví sa, že diamant vzniká pod vysokým tlakom, alebo aj, že chlapi rastú zdolávaním prekážok. Jedna z nich stála predo mnou už vyše roka a nemal som odvahu sa prekonať. Vykročiť zo šedej konfortnej zóny, kde som len prežíval a vstúpiť na hranu, na ktorej môžem žiť.


Dnes, keď som sedel na schodoch a plakal, uvedomil som si, že to musím spraviť. Bolo mi to nad slnko jasné. Nosím tričko s nápisom AUTENTICITA a sám pred svetom tajím svoje pravé ja. Chcem sa s Vami podeliť o poznanie, ktoré som počas svojho života nadobudol. Pred nejakým časom som si uvedomil, že neverím v Boha. Povedať:"Verím v Boha" by bolo klamstvo. Pravdou je, že som presvedčený o jeho existencii.


V jednej múdrej knihe sa píše, že Boh hovorí s každým človekom priamo, jazykom životných udalostí. Rovnako tomu bolo aj u mňa. Presviedčali ma o tom životné udalosti, ktoré porušovali všetky pravidlá normálneho štatistického správania. Dával som otázky a prichádzali mi odpovede. A tak sa učíme viesť spolu dialóg.


Neviem, aké ďalšie prekážky a výzvy ležia na mojej ceste. Viem však, že sú tam pre moje najvyššie dobro. Taktiež viem, ze sú tam len také prekážky, ktoré dokážem zdolať. A to mi dáva silu vstať, utrieť si slzy a ísť s pánom Bohom. Aby som nešiel sám :)

121 views
bottom of page