top of page
  • Writer's pictureMiroslav

Rekapitulácia roku 2021

Tento príspevok bude obsahovať prevažne strohé konštatovania a slúži mi ako reflexia najvýznamnejších udalostí môjho uplynulého roku. Niekde píšem v množnom čísle, pretože nie vždy je možné oddeliť svoju prácu od tímovej.


Stručný, viac menej chronologický, zoznam:

- po 19 rokoch som sa ostrihal a oholil bradu

- vyzdvihol som si víza do Ruskej federácie

- podarilo sa mi vyriešiť prepravu satelitu do Moskvy

- úspešne sme v Moskve integrovali satelit do vypúšťacieho kontajnera

- vyprevadili sme družicu na cestu do kozmu z Bajkonuru

- rozbil som sklo na mobile

- našiel som si kondičného trénera a začal pravidelne trénovať

- dostal som sa do konfliktu so svojím nadriadeným

- nestihli sme zabezpečiť prevádzku pozemnej stanice v dohodnutom termíne

- zúčastnil som sa 3 dňového zasadnutia Technickej harmonizačnej komisie ESA

- jeden môj bakalár a dvaja diplomanti úspešne obhájili svoje záverečné práce

- obnovili sme prevádzku v rádioklube OM3KSI

- bol som s priateľkou na dovolenke v Snine

- našiel som si mentora osobného rozvoja a vstúpil do ročného mentoringu

- predal som motorku

- môj prvý doktorand úspešne obhájil dizertačnú prácu

- s pomocou rodičov som sa zbavil nevýhodného úveru

- opäť som rozbil sklo na mobile

- vybral som hypotéku na dom a začal rekonštrukciu

- rozbehol sa nám veľký projekt v práci

- podarilo na nám oživiť pozemnú stanicu

- presťahoval som sa z mesta na vidiek

- vymenil som práčku

- časť hypotéky som investoval do dlhodobých investícií

- s priateľkou sme sa rozišli po takmer 2 rokoch

- ako člen delegácie som navštívil Expo Dubai

- začal som nosiť obleky ako bežné oblečenie

- skončil som výcvik Mužská sila v roli asistenta

- urovnali sme spor s bývalým nadriadeným

- s pomocou zahraničných kolegov sa nám podarilo sprevádzkovať pozemnú stanicu

- vstúpil som do mentoringu zameraného na prácu so sexuálnou energiou

- niektoré investície začali prinášať zisk

- vstúpil som do mentoringu zameraného na Instagram

- zhodil som z ramien ďalší veľký "balvan" a začal som prežívať radosť zo života

- seklo ma v krku

- založil som si stránku, ktorú práve čítaš

- ukončil som mentoring o Instagrame

- s mojimi parťákmi už tretí rok vedieme Mužské kruhy v Košiciach

- viac krát sa mi pokazilo auto (vďaka Jarkovi za opravy a rodičom za náhradné)

- daroval som alkohol, ktorý sa mi ešte povaľoval zabudnutý doma

- uzavrel som rok a plánujem si budúci


Niekoľko čísel na doplnenie:

- prišlo mi vyše 4500 pracovných a 500 súkromných emailov

- odoslal som vyše 3700 pracovných a 200 súkromných emailov

- pretelefonoval som približne 200 hodín (50 hodín od 24. Septembra)

- navštívil som 4 štáty (RF, SAE, ČR, HU)

- preletel som približne 23 000 km (2x Moskva, Bajkonur, Dubaj)

- v aute som prešiel približne 35 000 km (cca 450 hodín šoférovania)

- po rebríku som vyliezol cez 600 metrov (na stožiar k anténam pozemnej stanice)

- spoznal som najmenej 50 nových ľudí

- v karanténe som strávil 10 dní

- bol som asi na 20 PCR testoch

- cestovné veľmi odhadom 2500 € (ubytovanie a strava, taxíky, suveníry)

- minimálne 30 krát som mal kondičný tréning

- 24 krát som bol na mentoringu (odhadom 85 hodín)

- Mužský kruh sme viedli 8 krát z toho ja asi 3x (odhadom 30 hodín)

- u zubára som bol 22 krát (zbaviť sa amalgámu chcelo veľa práce)

- kúpil som si asi tucet kníh a prečítal približne polovicu

- pretankoval som približne 2500 €

- prevádzka auta odhadom 1000 € (servis, STK+EK, poistka, diaľničná)

- dostal som úver 28 000 €

- do domu vošlo približne 8 000 €

- dlhodobé investície približne 10 000 €

- sebarozvoj približne 5 700 € (mentoring, cestovné, knihy)

Keď si to celé po niekoľký krát čítam, vravím si, že to bol MEGA úspešný rok. Môj pôvodný plán na tento rok mal jednu položku. Dostať satelit GRBAlpha za každú cenu úspešne na obežnú dráhu. Tento cieľ som si splnil, ale že toho bude ešte toľko veľa popri tom, to sa fakt nečakal.

46 views
bottom of page